קעקוע עץ – לעצים יש משמעות רחבה ועמוקה בהרבה תרבויות שונות מסביב לעולם.  בהקשר לאמנות הקעקוע העץ מסמל התחדשות ,עדות חייה למעגל החיים בטבע. העץ משדר כח, עצמה, שייכות ושורשיות.

קעקוע סמל החיים (אנק) – סמל מצרי קדום המסמל את החיים. העיגול מסמל את השמש העולה מן האופק (הקו המאוזן) ואילו הקו המאונך מסמל את מסלולה. יש הטוענים שהו מסמל את זיווגם של האל הזכרי והנקבי (אוסיריס ואיסיס) בתרבות המצרית הקדומה.

קעקוע גולגולת – גולגולות מופיעות בכל סגנונות הקעקועים השונים. זהו קעקוע פופולארי מאד שהיה קיים מאז ומתמיד.  הגולגולת מסמלת את הטבע האנושי, מוחנו מתוכנת  לזהות פרצופים אנושיים  מרגע היוולדנו. נזהה כל צורת כתמים שתזכיר לנו פנים, שתי נקודות וקו ואנו כבר נתרגם אותן לפרצוף…הגולגולת מעבירה בנו רגש דואלי של משהו מוכר וחי כפרצוף בד בבד עם דחייה מהמוות.

מבט אחד בגולגולת ואנו רואים את המוות מביט בנו דרך חורי גלגלי העיניים, לכן זה לא מפליא שסמל זה ידוע בכל רחבי העולם כמסמל בראש ובראשונה מוות. בנצרות הגולגולת מסמלת נצחיות וחרטה היא מצווה עלינו לשמור על צניעות ודרך הישר שכן כולנו נמות בסוף ונצטרך לתת את הדין על מעשינו..קעקועים עם משמעות

לאורך ההיסטוריה הגולגולת היא סמל לניצחון על האויב. בתרבויות רבות שמרו את גולגולות האויבים כמזכרת רבת כוח שהוצגה לרוב בפומבי בכדי להגן על יושבי המקום ולהזהיר את אלו הרוצים להתנכל להם.

קעקוע הגולגולת המקסיקנית הצבעונית הוא קעקוע נפוץ מאד באמריקה הלטינית והוא החל להתפשט גם למחוזות חדשים. קעקוע הגולגולת מגיע מהתרבות המקסיקנית החוגגת את יום המתים. יום בו מכבדים את כל בני המשפחה והחברים הקרובים המתים.

קעקוע ביו-מכני – קעקועים ריאליסטיים  בעלי חזות תלת ממדית של מכונה/רובוט המשולב עם הגוף האנושי. בדרך כלל יקועקעו  כאשר העור נראה מקולף או קרוע והמכונה יוצאת ממנו. בדרך כלל הקעקוע יהיה בגווני שחור אפור.

קעקוע קוביות משחק – בקעקוע הקוביות מסמלות את החיים. במשחק כמו בחיים אי אפשר לדעת מה צופן העתיד. לפעמים הן יסמלו מזל או חוסר מזל, תלוי במספר שיצא בהם. אחרים יקעקעו אותם כסמל ללקיחת סיכון בחיים.

קעקוע להבות/אש –  האש היא אחת מארבעת האלמנטים. בקעקוע היא מסמלת טרנספורמציה, הרס, תשוקה ואור. העשן שלה עולה מעלה לשמיים ולכן  יש בה קונוטציה דתית וטקסית רבה. הלהבות יקועקעו בעיקר בצבע בסגנונות האולד/ניו-סקול והיא פופולארית בעיקר בתור שרוול סביב פרק כף היד.

קעקוע שפירית –  קעקוע השפירית כמו הפרפר והפייה הוא קעקוע מאד פופולארי אצל נשים אך הוא לא נחשב קעקוע נשי בהכרח.  הוא מסמל חופש וכמקשר בין הרוח למים.  השפירית מזכירה לנו את עולם הפנטזיה בכנפיה המזכירות כנפי פייה.  השפירית היא רוח השינוי, הנושאת את מסר החוכמה וההארה.

קעקוע נוצה –  בדרך כלל מסמלת תעופה פיסית ,ספיריטואלית או רגשית. לרוב קעקועי הנוצה יהיו של נשרים אמריקאים  או נוצות טווסים. בד”כ  המשמעות תהיה קשור לאותו העוף שאליו משתייכת הנוצה המקועקעת.  בתרבות האינדיאנית לנוצר יש משמעות רבה, היא מקשרת את האדם לרוחות ומעביר להם את תפילותיו.