10000  לפני הספירה – ארכיאולוגים מוצאים עדויות המצביעות על כך שבני אדם בתקופת האבן נהגו לקעקע את עצמם תוך כדי שימוש בפיגמנטים טבעיים.

3300 לפני הספירה – איש הקרח מתקופה זו התגלה בקרחון איטלקי שהפשיר כשעל גופו קעקועים בצורת קווים ונקודות באזורים שונים על גופו. לפי השערת החוקרים קעקועים אלו קועקעו לשם ריפוי האזור הפגוע.

2000 לפני הספירה – תרבות הקעקועים משגשגת במצרים הקדומה.

קעקועים בציר הזמן

400 לפני הספירה – עדויות לקעקועים בקרב שבטים קדומים באזור רוסיה.

1961 – מוצג לראווה ולראשונה עבד מקועקע בפסטיבל באירופה.

1768 – קפטן קוק יוצא להפלגה הראשונה שלו מבין שלושת ההפלגות הגדולות בו הוא מגלה ומתעד תרבות קעקועים משגשגת בפולינזיה, מש שמעורר התעניינות מחודשת באומנות הגוף בבריטניה.

1772 – הקרקס הראשון נערך בלונדון. ב-1800 יוצא לדרך גם הקרקס הראשון באמריקה. קרקסים אלו היו אבן שואבת לסקרנים שהתעניינו בקעקועים.

1774 – אומי – יליד פולינזי מקועקע שחזר ללונדון עם קפטן קוק מסעיר את האליטות בלונדון.

1828 – ג’ון רוטרפורד האנגלי הראשון המכוסה קעקועים יוצא לדרך עם קרקס המוזרים יחד עם אוכלי האש, הפריקים המעוותים ודומיהם לסיבוב ברחבי אנגליה.

1841 – ג’ימס אוקונול הוא האמריקאי המקועקע הראשון שיוצא לסיבוב הופעות עם קרקס הפריקים באמריקה.

1850 לערך – שיקאגו וניו-יורק נהפכות למרכזי הקעקועים באמריקה. עם התפתחות רשת הרכבות במדינה הקרקסים מגיעים ליעדים חדשים,מקועקעים ומקעקעים יוצרים קשרים עם קהל חדש.

1882 – בגברת המקועקעת הראשונה של אמריקה , נורה הילדנברט, יוצאת למסע “הופעות” ראשון.

1891 – סמואל או’ריילי, מקעקע ניו-יורקי מוציא פטנט רשום על מכונת הקעקועים האלקטרונית הראשונה, כך הקעקוע נהפך למהיר יותר, מכאיב פחות ופופולארי.

1898 –   לואיס אלברט (lew the jew) יוצא בקמפיין להעלאת טיב הדוגמאות לקעקוע בניו-יורק

1904 – צ’רלי וגנר, תלמידו של אוריילי משפר במעט את מכונת הקעקועים שהמציא מורו.

1911 – נולד נורמן קולינס  (סיילור ג’רי) המקעקע האגדי מהונו לולו שפרץ גבולות בעיצוב הקעקועים באמריקה.

1927 –  אומי הגדול, סרג’נט לשעבר בצבא, ביקר אצל ג’ורג’ בורשט מקעקע לונדוני שסידר לו טרנספורמציה לאטרקציה המקועקעת הכי קיצונית שנראתה אי-פעם.

1939-1945  – במלחמת העולם השנייה עולם הקעקועים חווה את פריחתו הראשונה כאשר חיילים ומלחים מתקעקעים ללא הרף בזמנם החופשי.

1950 – הרשויות האמריקאיות מסמנות כמטרה את תרבות הקעקועים ומחוקקות חוקים האוסרים או מגבילים מאוד את המקעקעים וכך חונקים בעצם אט-אט את התעשייה.

1970 – ג’ניס ג’ופלין הופיע עם קעקוע על שער מגזין הרולינג סטון  “והתניעה” מחדש את שיגעון הקעקועים וקישורו לכל תרבות הרוק אנד רול.

2000 –  תרבות הקעקועים חווה פריחה שלא הייתה כדוגמתה ונמשכת עד ימינו אנו.