הרבה אנשים מגיעים לסטודיו או מתקשרים בכדי להיוועץ עמנו בקשר לעשיית קעקוע. כל אחד רוצה להגשים את הפנטזיה האישית שלו ולצאת עם משהו שהעולם עוד לא ראה כמותו…

כולם רוצים משהו מיוחד….”קעקועים מיוחדים”….מה זה בעצם קעקוע מיוחד ? האם הוא גדול או קטן, שחור או צבעוני איפה ממוקמת אותה כתובת הקעקע. מה המקום הכי ייחודי וקסום שאין אותו לאף אחד….

כמובן שאין כזה דבר….

אם הייתה נוסחת קסמים למה עושה קעקוע מיוחד, או מקורי. תוך זמן קצר המקוריות והייחודיות היו מתפוגגים משום שכולם היו משתמשים בה עושים את אותו הדבר ובכך הופכים אותו לנדוש.קעקועים פולינזיים

אם אתם מחפשים רעיון לקעקוע רצוי שתתמקדו במה שאתם אוהבים ובמה שמדבר אליכם. משהו שבעבורכם הוא מיוחד. אל תנסו להמציא את הגלגל, הוא כבר הומצא…רוב הסיכויים שכבר עשו את מה שאתם רוצים מאות פעמים ע”י אנשים שונים ברחבי בעולם במיוחד אם אתם רוצים קעקוע ראשון קטן.

אל תתחשבו במה שיגידו לכם אנשים. קעקוע מיוחד בעבורכם עשוי להיות הכי נדוש עבורם ולהפך….ומכיוון שאתם אלו שצריכים להסתובב איתו כל החיים ההחלטה היא לגמרי שלכם. דעה נוספת יכולה להיות מועילה מאד אך היו בטוחים בהחלטתכם.

“הקעקוע המיוחד” בעבורכם הוא אותו קעקוע שמרגיש לכם “נכון”. לא כל אחד צריך לקעקע על עצמו קעקועים עם משמעות. הרבה מאד אנשים מקעקעים דברים שנראים להם פשוט אסתטיים ולא עומדת מאחוריהם שום משמעות, ועדיין הקעקוע יכול להיות “קעקוע מיוחד”.

בכל מקרה כשאתם מגיעים לסטודיו אל תבקשו מהמקעקע שימצא לכם את הדבר הנכון עבורם, הוא לא מכיר אתכם ואת עולמכם הפנימי. השורש הרעיוני של הקעקוע צריך לבוא ממכם. אי אפשר לבחור לכם קעקוע מיוחד שבלי להכירכם. תפקידו של המקעקע הוא לפתח את הרעיון מבחינה אומנותית בכדי שייראה טוב.

נסו לקחת את הרעיון שלכם לקעקוע ,אפילו אם בצעו אותו כבר הרבה פעמים בעבר, ולתת לו טאצ’ אישי משלכם משהו שמייחד אותו עבורכם ובכך תעשו אותו קעקוע מיוחד…

ותזכרו.. מה שעושה את הקעקוע שלכם מיוחד הוא אתם…