משמעות המילה פין-אפ באנגלית היא לתלות או להדביק-על. כאשר מדברים על קעקועי פין-אפ מתכוונים לקעקועים של דמויות נשיות יפות בסגנון אולד-סקול לרוב, סגנון המדמה את נערות הפין-אפ הראשונות משנות ה-40.

קעקועי נשים באו תמיד בשני אופנים: נשים ערומות או בסגנון פין-אפ, אשה בעלת קימורים וקוקטית , לרוב  צוירה כאשר פיסות בד קטנות  או אביזר אחר מכסים את האזורים  המוצנעים בגופה.

המקעקע המיתולוגי ברט גרים סיכם בזמנו:”הם רצו נשים בעלות חזה שופע , לא פרופורציונאלי, אך מעוצב. הם רצו משהו שידליק אותם…ארוטי…”קעקועי פין-אפ

קעקוע נערת הפין-אפ אף פעם לא היה וולגרי במיוחד, למרות הפרופורציות הגופניות, הן תמיד צוירו כמפתות ופלרטטניות. דוגמאות קעקועים אלו היו פופולאריות במיוחד בתקופת מלה”ע השנייה. אותם גברים שלרוב נעדרו מהבית שנים ולא זכו לחברה נשית רבה, שמחו על האפשרות “לבלות” באופן קבוע עם בחורה פרטית משלהם…

סגנון הפין-אפ זכה לעדנה גם בתחומי אמנות אחרים כגון צילום וציור,גלויות דואר ומגזינים רבים יצאו לאור. נערות פין-אפ צוירו על אפם שם מטוסים מפציצים בחיל האוויר האמריקאי והבריטי.

קעקוע קלאסי אחד הוא הפין-אפ mans ruin. לרוב קועקע ע”י מלחים וחיילים, הקעקוע מספר על אורך חייהם רחוק מהבית ועל כל מגרעותיהם של אותם גברים: חיבתם לנשים, אלכוהול, הימורים וכו’.. קעקוע כזה יצויר בד”כ כאישה יושבת בתוך כוס קוקטייל, עם רגליה מתנדנדות וסביבה בקבוקי אלכוהול ריקים, קוביות, קלפים וכדומה.

נערות הפין-אפ נשארו פופולאריות לנצח מכיוון שלעולם לא הזדקנו. הן ליוו ועדיין ממשיכות ללוות את בעליהן בנאמנות אין קץ…