קעקועים שמעצבנים מקעקעים

עשיית קעקוע היא חוויה אישית ביותר. מקעקעים בדרך כלל לא שופטים את ההחלטות שלכם לגבי מה אתם רוצים לקעקע, אולם ישנם טרנדים מסוימים  גורמים למקעקעים לחשוב פעמיים בין אם להגיד לכם את דעתם בגלוי…..

ככלל מקעקעים מעדיפים ליצור ללקוחותיהם דוגמאות ייחודיות וחד-פעמיות שמייצגות את המקעקע והמקועקע שכן רוב הדוגמאות הן יצירה משותפת של שניהם.

למרות שקעקועים הם ביטוי מאד אישי של האינדיבידואל, ישנם לא מעט טרנדים שאנשים קופצים אליהם ללא מחשבה ומעתיקים מבלי לחשוב מה בעצם מגדיר אותם כאנשים.

לפני שאתם מתקעקעים קחו בחשבון את דעתו של המקעקע, במיוחד אם אתם חושבים לעשות משהו שהוא סופר-טרנדי……

הנה כמה טרנדים שמעצבנים במיוחד מקעקעים…. 😉

קעקועים לבנים (צבע לבן)

כן דיו לבן נראה שונה ומיוחד. אך הוא בעייתי לקעקוע, במיוחד על שטחים גדולים ועל גווני עור מסוימים. בצבע הלבן דוהה מהר יותר מכל צבע אחר. אחת המטרות  המרכזיות של כל מקעקע צריכה להיות שהקעקועים שהוא עושה יישמרו לאורך זמן בצורה הטובה ביותר שאפשר. כל קעקוע הוא החותמת האישית של המקעקע ולכן רובם יעדיפו דוגמאות שיחזיקו עשרות שנים. (ישנם גם כאלו שיעדיפו תמונה באינסטגרם של משהו “מיוחד” בלבן על פני קעקוע שיחזיר זמן אבל זה כבר נושא אחר….)

קעקועים זמניים

אנחנו עדיין לא נתקלנו בקעקוע זמני שנמחק לחלוטין. אם נניח שאכן יש כזה דבר. עצם הבקשה של קעקוע זמני ממקעקע רציני מאד מעצבנת שכן אותנו כמקעקעים העניין של הקביעות של הקעקוע הוא מה שקוסם לנו ונחשב כעצם העניין של הקעקוע…..

אם אתם עדיין לא סגורים על הסקיצה או על קעקוע שברצונכם לעשות אולי מוטב שפשוט תחכו או תוותרו…

קעקוע מועתק

תמיד רצוי לא להעתיק קעקוע של אמן אחר. אם  והיה וחשקה נפשכם ניתן להשתמש בדוגמא כקו מנחה ולעשות משהו ייחודי משלכם באותו הסגנון.

כדאי להביא עמכם תמונות להשראה או כאלו שאתם מתחברים אליהם בכדי לתת למקעקע מושג לגבי ההעדפות שלכם. אם בחרתם דוגמא ממגוון הדוגמאות של הסטודיו זה בסדר שכן אלו הן דוגמאות ייעודיות שניתן לשכפל אותן כמספר פעמים שרוצים, בעוד דוגמא רנדומלית מהאינטרנט לרוב תהיה מעוצבת ספציפית לאדם מסויים והיא שלו כעקרון.

שם בן הזוג

אהבה היא דבר מעולה!!! ומה מראה יותר מחויבות נצחית מאשר קעקוע…..אז זהו שלא…… מנסיוננו כמקעקעים אנחנו ממש לא ממליצים לקעקע את שם אהובכם.

כשזה מגיע לקעקועים מהסוג הזה אנחנו כבר חושבים על איך ניתן יהיה לכסות אותו. עדיף לקעקע משהו שמסמל את הקשר מאשר שם מפורד ועדיף במקום וגודל שניתן יהיה לכסות אותו במידה ויהיה צורך….

קעקועי פנים

כאשר מגיע אדם ללא קעקועים כלל או מעט מאד קעקועים ומבקש קעקוע על הפנים בתור מקעקע קשה לך שלא לתהות על מידת השפיות שלו….

מקעקעים רבים לא מקעקעים על הפנים ככלל. בעיננו כל אדם רשאי להחליט על גופו ולכן אנחנו בוחרים בקפידה את מי שנסכים לעשות לו קעקוע על הפנים. קעקועי פנים נושאים סטיגמה חברתית בעייתית שרצוי לשים לב אליה. ולכן אנחנו מקעקעים בפנים אך ורק מקועקעים “כבדים”.

קעקועי אצבעות

ישנם הרבה מקעקעים שלא מקעקעים על האצבעות כלל. מבחינה אסטטית קעקוע על האצבע נראה טוב והמיקום שלו נותן פתח נרחב ליצירתיות. העור  של האצבעות אינו אידאלי בלשון המעטה ולכן רבים המקעקעים שנמנעים ממנו. ההחלמה מסובכת ולרוב יוצא בה הרבה דיו מה שמצריך חידושים תכופים.  

בדומה לקעקועים על הפנים קעקועי אצבעות אינם מומלצים לאנשים ללא קעקועים רבין וגלויים.

קעקועים בצידי האצבע הם בזבוז של זמן וכסף שכן הם אף פעם לא יראו טוב גם לאחר חידושים רבים.