בעיות בהחלמה בעגילי סחוס

ישנם הרבה מאד סוגי פירסינג שניתן לעשות באוזן לבדה. הבחירה היא לעיתים קשה ותלויה בכמה משתנים. מחיר, נוחות, זמן החלמה וכאב. אנו נחלוק עמכם כאן מידע בנוגע לרבים מהם בכדי שתוכלו לעשות בחירה מושכלת.

אחת הסיבות לכך שאנשים עושים פירסינג היא האפשרות לעצב בזמן קצר את אוזנך. אפשר להיות יצירתי והאפשרויות הן רבות.

במאמר הזה נציג לכם בקצרה את עגילי הפירסינג הפופולאריים ביותר לעשייה באוזן.

עגיל בהליקס – נעשה בסחוס, רמת כאב בינונית עד נמוכה. זמן החלמה בדרך כלל חודש עש חודש וחצי. נעשה בקפל החיצוני באוזן. ניתן לעשות לכל אורכה. לרוב מחוררים עם עגיל חישוק אך ניתן גם במוט. פרסה פחות מומלצת.

עגיל הליקס קדמי – מיקומו דומה להליקס הרגיל אך ממוקם באזור שנקרא שושו ההליקס (בקדמת האוזן קרוב יותר לפאות הלחיים. עגיל סחוס. רמת כאב בינונית. בדרך כלל מחוררים בחישוק או במוט. זמן החלמה לרוב בין חודש לחודש וחצי.

עגיל אינדסטריאל / עגיל חוצה אוזן – עגיל שהוא בעצם שני חירורים. אחד בהליקס הקדמי והשני בהליקס רגיל כאשר מוט ארוך מחבר ביניהם. רמת כאב בינונית. להקפיד על טיפול רציני. חודש עד חודשיים זמן החלמה בדרך כלל.

עגיל סנאג / עגיל אנטי הליקס – אחד מהעגילים יוצאי הדופן באוזן. ממוקם בסחוס הפנימי מעל האנטי טראגוס. עגיל לא עמוק. למקצוענים בלבד. עגיל מוט בננה בדרך כלל. רמת כאב בינונית. החלמה חודש –חודשיים לרוב.

עגיל רוק – לא מתאים לכל אוזן אבל כאשר ניתן לעשותו הוא נראה יפה מאד ומיוחד. בדרך כלל נשתמש בעגיל מוט בננה ובמקרים ולפעמים אם מתאפשר גם חישוק. רמת כאב בינוני. זמן החלמה חודש עד חודשיים בדרך כלל.

עגיל בקונצ’ – עגיל סחוס שממוקם באפרכסת של האוזן. ניתן לשים גם חישוק גדול שבכך יקיף את האוזן. רצוי לא לחורר עם חישוק שכן זה יפגום בהחלמה. מומלץ להשתמש במוט. רמת כאב בינונית. בדרך כלל בין חודש לחודשיים החלמה.

עגיל אורביטל – סוג של עגיל שיכול לבוא במגוון מקומות. מבחינה טכנית  מדובר על שני חירורים שמחוברים יחד בעגיל חישוק אחד. לרוב יעשה באזור ההליקס.

עגיל בטראגוס – הטראגוס הוא הבליטה הקטנה בקדמת האוזן. למרות שהיא בשרנית ונראה שעגיל בה עלול להיות כואב, פירסינג בטראגוס לא נחשב ככואב במיוחד. ההחלמה בו לרוב טובה, כחודש בערך. בדרך כלל שמים חישוק אך ניתן גם לשים מוט ופרסה.

עגיל אנטי טראגוס – עגיל סחוס ממוקם בבליטה שמעל לתנוך האוזן. רמת כאב בינונית. זמן החלמה חודש עד חודש וחצי בדרך כלל. לרוב יעשה החירור במוט.

עגיל דיית’ – עגיל סחוס הכי פנימי באוזן. והקשה ביותר לפירסר לעשייה. (בואו למקצוענים…) הכואב ביותר מעגילי הסחוס. לרוב שמים חישוק. לא מתאים לכל מבנה אוזן. חודש עש חודשיים זמן החלמה ממוצע.